Case Study
Balcia Insurance

Dla Balcia Insurance, firmy oferującej nowoczesne ubezpieczenia z myślą o pokoleniu Z,  zaprojektowaliśmy angażującą kampanię digitalową opartą na interaktywnym konkursie online. Zadbaliśmy o pełną koncepcję kreatywną, design dopasowany do młodego odbiorcy oraz kompleksowe wdrożenie strony konkursowej, która w atrakcyjny sposób łączy rozrywkę z komunikacją marki.

Uczestnicy konkursu zostali zaproszeni do podzielenia się zabawnymi lub zaskakującymi historiami ze swojego życia. Zdjęcia lub grafiki przedstawiające ich własne „pechowe momenty” były kreatywnym punktem wyjścia do pokazania, że ubezpieczenia od Balcia Insurance to wsparcie na wypadek wszystkiego, czego nie da się przewidzieć. Całość kampanii została oparta na mechanizmie konkursowym, który w naturalny sposób angażował użytkowników, promował aplikację ubezpieczeniową i jednocześnie wspierał pozyskiwanie leadów.

01

Koncepcja konkursu promującego aplikację mobilną

02

UI/UX & Design - makiety i projekty graficzne

03

Programowanie strony

04

Kampania w SM oraz Meta i Tik-Tok

Strona konkursowa została zaprojektowana z myślą o estetyce dopasowanej do pokolenia Z, dynamicznej, wizualnie ciekawej i łatwej w obsłudze. Całość działała sprawnie na urządzeniach mobilnych, co znacząco wpłynęło na liczbę zgłoszeń.

Spójrz na niektóre
z naszych prac
więcej

Efekt

W ciągu dwóch tygodni liczba pozyskanych leadów wzrosła o 68% w porównaniu z poprzednią kampanią, a instalacje aplikacji mobilnej zwiększyły się o 24%. Akcja osiągnęła bardzo wysoki poziom zaangażowania, viralowo rozprzestrzeniając się wśród młodych odbiorców na TikToku i Instagramie.

Inne
realizacje

Kontakt
Jesteśmy tu, by Ci pomóc

Masz
pytania?

facebook instagram
napisz do nas