Case Study
Strona produktowa

Dwie polskie marki – Basia Basia i Premium Rosa połączyły siły, by stworzyć limitowaną linię kremów orzechowych z dodatkiem liofilizowanych i suszonych owoców. Przygotowaliśmy  landing page produktowy, który w spójny sposób łączy światy obu marek i oddaje naturalny charakter ich współpracy.

Naszym zadaniem było zaprojektowanie i wdrożenie dedykowanej strony produktowej, która podkreśli unikalność tej współpracy oraz zapozna konsumentów z nową linią kremów. Landing page łączy naturalną estetykę Premium Rosy z energetycznym stylem marki Basia Basia, tworząc spójną i angażującą opowieść o połączeniu smaków i pasji.

01

Opracowanie Makiet UX/UI

02

Koncepcja kreatywna dostosowana do obu marek

03

Programowanie responsywnego landing page

04

Integracja z systemem e-commerce Premium Rosa

Spójrz na niektóre
z naszych prac
więcej

W ramach współpracy przygotowaliśmy dedykowany landing page produktowy, który w atrakcyjny sposób prezentuje limitowaną linię kremów orzechowych Basia Basia x Premium Rosa. Strona wprowadza użytkowników w świat naturalnych smaków i pokazuje charakter tej wyjątkowej kooperacji. Dodatkowo rozszerzyliśmy ofertę e-sklepu Premium Rosa, dodając nowe produkty z kolekcji i integrując je z istniejącym systemem sprzedaży. Dzięki temu konsumenci mogą nie tylko poznać historię współpracy, ale też w prosty sposób zamówić swoje ulubione warianty kremów online.

Inne
realizacje

Kontakt
Jesteśmy tu, by Ci pomóc

Masz
pytania?

facebook instagram
napisz do nas