Case Study
NOLO Moctails

W odpowiedzi na dynamicznie zmieniające się oczekiwania rynku i konsumentów, przygotowaliśmy nową odsłonę strony internetowej dla marki NOLO, linii nowoczesnych napojów bezalkoholowych od Premium Rosy.

Odpowiadaliśmy za całościowy proces realizacji od nowoczesnego, responsywnego projektu graficznego, przez wysokiej jakości sesję zdjęciową packshotów, aż po programowanie.

01

Opracowanie Key Visual i mechaniki landing page.

02

Opracowanie i wdrożenie animacji.

03

Programowanie landing page.

04

Zaprojektowanie grafik promocyjnych.

Strona została stworzona z myślą o zaprezentowaniu nowej wersji produktu NOLO w puszcze. Głównym jej celem jest skuteczne wsparcie sprzedaży i budowa rozpoznawalność marki w segmencie premium. To nie tylko witryna, to narzędzie sprzedażowe, które przekłada się na realne rezultaty biznesowe.

Spójrz na niektóre
z naszych prac
więcej

Efekt: Udało się skutecznie wprowadzić na rynek rozpoznawalną markę z segmentu premium NOLO, budując jej obecność online i wspierając digitalowy launch poprzez działania wizerunkowe i sprzedażowe.

Inne
realizacje

Kontakt
Jesteśmy tu, by Ci pomóc

Masz
pytania?

facebook instagram
napisz do nas