z naszych prac więcej
Efekt: Udało się skutecznie wprowadzić na rynek rozpoznawalną markę z segmentu premium NOLO, budując jej obecność online i wspierając digitalowy launch poprzez działania wizerunkowe i sprzedażowe.
W odpowiedzi na dynamicznie zmieniające się oczekiwania rynku i konsumentów, przygotowaliśmy nową odsłonę strony internetowej dla marki NOLO, linii nowoczesnych napojów bezalkoholowych od Premium Rosy.
Odpowiadaliśmy za całościowy proces realizacji od nowoczesnego, responsywnego projektu graficznego, przez wysokiej jakości sesję zdjęciową packshotów, aż po programowanie.
Opracowanie Key Visual i mechaniki landing page.
Opracowanie i wdrożenie animacji.
Programowanie landing page.
Zaprojektowanie grafik promocyjnych.
Strona została stworzona z myślą o zaprezentowaniu nowej wersji produktu NOLO w puszcze. Głównym jej celem jest skuteczne wsparcie sprzedaży i budowa rozpoznawalność marki w segmencie premium. To nie tylko witryna, to narzędzie sprzedażowe, które przekłada się na realne rezultaty biznesowe.
Efekt: Udało się skutecznie wprowadzić na rynek rozpoznawalną markę z segmentu premium NOLO, budując jej obecność online i wspierając digitalowy launch poprzez działania wizerunkowe i sprzedażowe.