Zostaliśmy poproszeni o przygotowanie strategii działań w mediach społecznościowych, które były jednym z głównych kanałów komunikacji akcji edukacyjnej dotyczącej Kleszczowego Zapalenia Mózgu.

Podstawowym działaniem edukacyjnym był konkurs oparty na grze prowadzony przez nas na profilu facebook. W ramach współpracy przygotowaliśmy scenariusz gry wraz z projektami graficznymi i programowaniem oraz strategię komunikacji z fanami i promocji gry. 
 
Unikatowa gra "Pogromcy kleszczy" pozwalała użytkownikom posiąść nową wiedzę na temat kleszczy i przenoszonego przez nie Kleszczowego Zapalenia Mózgu.
Gra prócz facebooka dostępna była również na stronie akcji http://szczepkleszcz.pl/gra-online/co dawało możliwość uczestnictwa w konkursie nie tylko osobom posiadającym konto w serwisie facebook.
 
Sama gra pozyskała niemal 1000 unikatowych graczy, a z przeprowadzonych kampanii do grona fanów profilu dołączyło ok. 4000 zaangazowanych fanów.